Oliy Majlisning Inson huquqlari bo‘yicha vakili (ombudsman) fuqarolar murojaatlarini veb-sayt, mobil ilova, pochta, fuqarolar qabullari, pm.gov.uz portali hamda ishonch telefoni orqali qabul qilmoqda.
Ushbu murojaatlar ko‘rib chiqilib, masʼul tashkilotlarga so‘rov kiritiladi. Mavjud vaziyat bilan tanishish va tegishli maʼlumotlarni to‘plash zarurati bo‘lgan masalalar esa Ombudsman Kotibiyati xodimlari yoki hududlardagi mintaqaviy vakillar tomonidan joyiga chiqib o‘rganiladi. Natijasi bo‘yicha tegishli taʼsir hujjati tayyorlanadi.
Fotolavhada Ombudsmanning Namangan viloyati hamda Toshkent shahridagi mintaqaviy vakillari fuqarolar murojaatlarini ishchi guruh tuzgan holda joyiga chiqib o‘rganishayotgani tasvirlangan.
Oliy Majlisning Inson huquqlari bo‘yicha vakili (ombudsman) Axborot xizmati